مرجع بزرگ دانلود
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:43 :: نويسنده : جاوید بابایی

 

 

بازی بگرد و پیدا بکن

 

 




ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:21 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست! این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.. با بازی در این بازی در قرعه کشی 14 هزار یورویی این دوره شرکت کنید.

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:58 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی جنگ جهانی اول نسخه انلاین بازی جنرال معروف ( جنگ ارتش ها)

در این بازی کشور خودتان رو انتخاب کنید و با تسلیحاتی که در اختیار دارید اعم از تانک هواپیما های جنگی و پیاده نظام به کشور مورد نظر خود حمله کنید و ان را مستعمره خود سازید و در پایان هر دوره از جنگ جهانی در قرعه کشی نقدی میلیونی بازی شرکت کنید.

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وارتش خود را بنا کنید و اغاز جنگ را به همسایگان خود خبر دهید!

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن این بازی را که توسط شرکت mena software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.

یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:21 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک

جهت مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر کلیک کنید

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به  آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0  این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید

کلیک کنید

صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.